Nas Xornadas Literarias organizadas polo concello de Neda xunto coa Universidade da Coruña deste ano, achegámonos á figura de Thomas Mann (1875-1955) polo que imos ler unha das máis célebres obras curtas do autor: La Muerte en Venecia (1912) na que describe as vivencias do escritor Gustav Von Aschenbach, metódico e exitoso; pero que perdeu
a inspiración. A fins do verán, viaxa a Venecia co fin de reencontrar o instinto
literario, pero queda atrapado nunha cidade cercada pola cólera. A presenza
dunha familia polaca e en especial dun dos fillos, Tadzio, axitan o seu repouso.
Na versión cinematográfica, igualmente célebre, Luchino Visconti pon en imaxes esta turbadora historia, pero en lugar de escritor o personaxe principal é músico, tal vez unha copia de Gustav Mahler, obra que sempre recordaremos unha vez que vexamos a impresionante chegada a Venecia acompañada co Adagietto da 5ª Sinfonía.
Na versión cinematográfica, igualmente célebre, Luchino Visconti pon en imaxes esta turbadora historia, pero en lugar de escritor o personaxe principal é músico, tal vez unha copia de Gustav Mahler, obra que sempre recordaremos unha vez que vexamos a impresionante chegada a Venecia acompañada co Adagietto da 5ª Sinfonía.
Reseña do autor en la Biblioteca Virtual Cervantes: Thomas Mann: el problema del artista frente a la vida (de Los Buddenbrook al Dr. Fausto)
1 comentario:
Me ha encantado releerla; el uso de un lenguaje culto, la profusión de adjetivos,el tempo de la narración casi me lleva a imaginarme en una decadente góndola deslizándose lentamente por el canal.
Os recomiendo esta página como resumen y análisis de la obra: http://pendientedemigracion.ucm.es/info/especulo/numero47/venecia.html
Bye
Publicar un comentario