O Club de lectura Pantasmas de Papel do IES Fernando Esquío é o lugar onde queremos comentar, suxerir, alentar e compartir os libros que nos gustan....Animádevos e deixade os vosos comentarios "en cualquier lengua!"

31 de enero de 2023

As horas roubadas

A morte dun ancián que sostén na súa man un papel coa mensaxe «Dime que me queres» destapa unha pasional historia de amor que non se apaga co paso do tempo. Ambientada na confusa España de 1979, dous anos antes da Lei do divorcio, dúas familias vense arrastradas por ese vello segredo e pola necesidade de cambiar as súas vidas. "As horas roubadas" é unha novela de personaxes que nos leva a través dos sentimentos de varias xeracións nunha época onde vivir sen ataduras era unha tarefa pendente. Unha historia que demostra que non hai idade para o amor, e que cando non facemos nada por mudar as cousas, algo insospeitado pode facer que cambien. Para sempre.




1 comentario:

cronicas del antropoceno dijo...

Bueno, tengo que disculparme antes de comenzar el comentario de “As horas roubadas” de María Solar, ya que yo leí el libro en gallego y voy hacer mi comentario en castellano, principalmente por el corrector de Google, que no lo sé poner en gallego.

María Solar, arma un bello relato costumbrista en los inicios de nuestra democracia, donde dos familias completamente distintas hacen sus planes y proyectos, dentro de una futura sociedad nueva.

“As horas roubadas”, nos muestra la tarea siempre inacabada de la construcción de nuestra felicidad, que siempre es, o debe ser una tarea de amor propio, o egoísta. Su hilo conductor son dos historias de amor, una la de Carmen y Anselmo, un amor de antes de la guerra, como decía Serrat, robusta, sincera, eterna y correspondida. Y la de Nuria y Ramón, fugaz, que me recordó a aquella otra, que, en El golpe, la película magistralmente dirigida por George Roy Hill y protagonizada por Robert Redford y Paul Newman, donde Loreta Salino una asesina a sueldo se acuesta con Johnny Hooker, que es un timador que tiene que liquidar al día siguiente.

A mi modo de entender María Solar, trata de forma magistral, esos aspectos tan escabrosos de la moral, que siempre nos hacen sentir mal, y no valen para nada.

En fin, un buen relato, escrito con sencillez y muy creíble, a mí me gustó.